Den drygaste Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 jeg liker egentlig ikke fisk men meg og sambo har inngått et kompromiss om at jeg spiser fisk hvos han spiser grønnsaker og sier nam nam foran vår datter. men vi har bare spist lett fiskemiddag som fiskeboller og fiskepinner osv. Men i morgen skal vi ha torsk, en skikkelig husmormiddag med alt tilbehør og ha en skikkelig god fiskemiddag. men hva pokker har man til da???
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Vi har bare revne gulrøtter og smør over potetene som tilbehør vi...
mamma-til-4 Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Oppskjerte gulrøtter (i skiver) og purre,freset i smør i en liten kjele....mmmmmmm.....
fru gullhår Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 syns det er godt med sprøstekt bacon til;)
mamma-til-4 Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Ja,jeg ser skrivefeilen og ja jeg er trøtt
Den drygaste Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2008 bacon høres godt ut. nå begynner jeg faktisk å glede meg til middag i morgen hehe..
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Desto mindre du liker torsk, desto bedre med sprøstekte bacon! MASSE, bruk stekefettet fra baconet i stedet for smelta smør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå