Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Har sett meg rundt etter all slags dresser til lillemann, men synes Reima dressen er helt uslåelig både med tanke på å holde barnet varmt samtidig som den er både vanntett og lett å ha på. Ingen dresser som kan måle seg med Reima, i mine øyne. Anbefales virkelig. ;o)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jo du! For du svarte på innlegget.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Vil bare tipse om at når barna blir litt større (ca 3+) vil jeg mye heller anbefale Ticket to Heaven dressene. De er SÅ mye mer slitesterke og enda mer vanntette enn Reima. Men til små barn er Reima uslåelige fordi de er så lette, men jeg syns de er utrolig dårlige på holdbarhet. Har hatt flere dresser som det har blitt hull i, og det er for dårlig til en dress til over 1000 kroner. Syns heller ikke den er 100% vanntett, men det syns jeg ticket dressen er. Den er litt tyngre, vil derfor ikke anbefale den til små barn. Alle i barnehagen er superfornøyde med Ticket også. Så noe å tenke på til neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå