Gå til innhold

Jeg GLEDER MEG til hun begynner i barnehagen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg slem da?

Vet at hun kommer til og ha det godt, trives med de som jobber der. Og endelig får mamma litt fri... Har ikke hatt mye hjelp av samboer gitt, så det skal bli deilig. Hun er ikke mer enn 9 mnd, men veldig langt frem i utviklingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg visst det jeg vet i dag, så hadde jeg heller aldri gruet meg til å sende sønnen min i barnehagen første gangen. Nå har han gått der i litt over et år, og stortrives! Gutten min var 1 år da han begynte, og jeg syns det var helt fryktelig de første dagene, men han har det så flott der.

Syns ikke du er slem som gleder deg. De aller fleste barn begynner jo i barnehage, og det må jo være godt for deg å ikke ha noen vonde følelser rundt det. Selv vet jeg ikke om jeg hadde klart å sende barnet mitt på 9 mnd i b.hage, men det er jo min personlige mening. Jenta di får det nok fint. :)

Skrevet

Det var meningen at jeg skulle være hjemme i ett år og ikke sende henne inn før da, men så var det pengemangel, og jeg må tilbake på jobb. Og jeg er ikke no "redd" for og overlate henne til andre. Så det er godt og vite at jeg kan glede meg.

HI

Skrevet

så fint for deg:)

jeg selv hadde ikke gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...