Gå til innhold

Hvor får man kjøpt de hoppe stolene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man begynne å bruke de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet? jeg finner det ikke.... ikke i butikker rundt her, finner det bare på finn...

Skrevet

Er du morsom?De stolene kan skade barnet ditt med hofteprob resten av liver,jeg har hvertfall stor respekt for slikt og ville aldri brukt slikt til mine barn.Men det er ditt barn og dine valg.

Skrevet

sorry at jeg spurte da.... var bare et sp. jeg trur ikke man får så store skader av det, av 5-10 min bruk. som du skal ha det til.

Skrevet

Vi kjøpte på babyproffsen i sverige. Helsesøster sa max 10min av gangen og ikke ofte. Det er på grunn av at de hopper på tærne, og sena under bena kan bli for kort eller noe sånnt. Det kan gi problemer når de blir eldre. Det ble svar på litt mer enn det du spurte om, men syns jeg måtte si fra det jeg fikk beskjed om.

Skrevet

Hehe får man ikke kjøpt det her i Norge? Du informerte meg, med en hyggligere tone:) Jeg syns det hadde vært litt morsomt å prøve det jeg da.... Har ikke planer om at han skal sitte der hver dag akkurat:) men bare for å ha en bitte liten variasjon...:) men det er jo fy fy, å sette små barn i disse vippe stolene også... hmmm jeg mener at det ikke er så farlig, som folk skal ha det til. men at man er obs på bruken det skjønner jeg.

Skrevet

Joda de kan kjøpes i norge, vil foreslå at du leter på finn.no der er det gjerne noen ikke så dyrt.

Ellers foreslår jeg at skal du kjøpe så kjøp Rainforest™ Jumperoo™ eller noe i den stilen istede for de som henges i døra, siden den stilen gir bedre stilling for hofter.

Så er det bare å huske at de ikke skal stå lenge om gangen. De kan brukes fra rundt 6 mnd. Kommer jo an på barnet.

Skrevet

Du får det på vanlige barneutsyrsbutikker. Jeg kjøpte på Reflex til 299,-

Ja det kan som noen over her skriver være skadelige, men alt med måte.

Å bo i dem er selvfølgelig ikke bra, men regner ikke med at du har tenkt å bruke den som barnevakt akkurat.

Noen minutter nå og da gjør ingenting og er bare gøy for barnet.

Når de kan begynne er vel litt forskjellig. Jeg ventet til lillegutt var sterk nok i ryggen til å sitte selv men med støtte. Han syntes det var veldig gøy, men ville ikke være i den lenge. Så begrensningene fikset seg selv :o)

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...