Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Kan ikke foredrene bite tennene sammen å feire bursdagen til barnet/barna sammen? Det er barnets dag, ikke foredrene, såpass voksne må man klare å være, selv om man kke her et forhold til hverandre lenger. Hilsen alenemor
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Det høres veldig koselig ut. Barnet må synes det er veldig fint at dere begge kan være der! Skulle ønske mine foreldre hadde vært såpass fornuftige da jeg var ungen.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Nå skal de sies at vi aldri har vært sammen, begge er "stabile" og vi er gode venner. Ingen har nye kjærester og barnet vårt har ikke hatt sin første bursdag enda, Men vi er begge enige om at samme hva som skjer videre, så skal vi uansett klare å gjøre dette. Det er ikke barnet som har valgt at vi ikke bor sammen, så dagen til barnet skal feirs med alle. Skulle vi bli uvenner en gang, så bør vi likevel klare å holde fred den ene dagen. HI
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 jah! at de kunne oppført seg som voksne ja.. det hadde jo vært helt topp.. tenk hvor gøy for barnet tatt i betrakting at foreldrene også klarte å la være å lage dårlig stemning..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er enig med deg Er selv skilsmisse barn og den dårlige samvittigheten som alltid gnager deg når du må "velge" mamma foran pappa, eller omvendt er helt jæ..g! Jeg,barnefar og gutten spiser middag sammen hver mandag når det er leveringsdag, er gode venner og feirer bursdag sammen , -både våres og barnets bursdager (vi har 50/50) Vi bor 70 meter fra hverandre, går på høstfester i barnehagen sammen, shopping når vinterdresser og sko må kjøpes inn, og vi gjør alt vi kan for at gutten ikke skal føle skyld på noen måteovenfor den andre part. Alt går an om man går inn for det, men det er mange forskjellige typer brudd og jeg skjønner veeeldig godt at dette ikke fungerer for alle ! Men jeg skulle ønske at det var flere foreldre så tenkte mer over barnets beste før sitt eget. Jeg hater den uken jeg ikke har gutten min, men jeg vet at han har det supert hos sin far og at far har like mye rett på gutten sin som mor.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 applaus til deg ikke forstår jeg at du er anonym da men
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 bra for deg 23:13... tipper dette ikke vil fungere like bra for deg heller når dere blir litt etablerte med nye kjærester... og eventuelt nye samboere eller ektefeller
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Det er sånn vi også har det. Godt å høre at det er fler! Forstår at det er mange som har vonde ting bak seg fra forholdet, men likevel så hører man mer om de som hater hverandre enn de som kan samarbeide. Jeg har svelget mange kameler for å komme dit vi er i dag, og det har bf også. Men det er ikke for vår skyld, men for barnet vårt sin skyld. Vi har lagt alt bak oss og startet på nytt. Snakker ikke om det som skjedde da jeg var gravid, det er vi ferdige med. Så nå er det felles middager, dagsturer, felles besøk til besteforeldre, innkjøp av "store og dyre" ting, osv. Selv om sønnen vår ikke forstår det enda så gjør vi det nå også, sånn at vi kommer til å gjøre det når han blir større også. HI
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 Til anonym 23:19 Regnet med den kom Ingen kan vite hva som skjer inn i fremtiden( og gudskjelov for det , men jeg tror nok vi fikser den problemstillingen når den tiden kommer og Hilsen anonym 23:13
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 å du tror seriøst at dere kommer til å fortsette med dette? dette klarer dere helt til det blir nye partnere involveret.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #11 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er ikke anonym 23:13, men HI. Og jeg kan si det at jeg vet jo at det blir vanskeligere, men vi snakker mye om hvordan vi håper det kan bli. Prøve å ha et åpent forhold til den andres nye kjæreste, og at den nye kjæresten forstår at vi gjør det for barnet. Og at vi skal møte den nye først, så kan jo de være med. Samarbeid og kommunikasjon er en god ting, vanskeligere er det ikke. Det er snakk om bursdagen som er en gang i året, og et par middager i mnd må man vel klare så lenge man er venner både med og uten ny kjæreste!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #12 Skrevet 19. oktober 2008 Til anonym 23:29 Selvsagt VET vi ikke om klarer dette når vi blir flere involvert, men som jeg sa tidligere at ja, -jeg tror vi fikser det, -vi gjør det som er det beste for barnet og om det ikke funker så har vi ihvertfall prøvd ! Ikke være så negavtiv da -du klarer ikke la det smitte over på meg likevel Hilsen anonym 23:19
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #13 Skrevet 19. oktober 2008 La de syte og klage, de har tydelig ikke klart dette selv. jeg signerer deg i det du skriver, man vet ikke hva som skjer, men man kan jo prøve. Det kommer mye an på instillingen også. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå