Oslo72 Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Hei! Jeg har fått tre barn i løpet av de siste 5 årene. Og i løpet av en tremåneders periode etter hver fødsel har de ringt meg fra Sandvik for å få meg inn i bokklubb etc, dette til tross for at jeg har registrert meg mot telefonsalg. Jeg tror ikke det er tilfeldig er at de har ringt meg ved tre anledninger rett etter at barna har blitt født og jeg mistenker at de på ulovlig vis får informasjon om barnefødsler og kontaktinformasjon på mødrene. Det hadde vært interessant å få høre om det er flere enn meg som har bitt kontaktet av Sanvik på telefon innenfor en tremåneders periode etter fødsel. P.S. jeg har aldri fylt ut noen skjemaer eller liknende somskulle medføre at Sandvik skulle få informasjon om barnefødslene. Er takknemmelig for å høre deres erfaringer!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Har du registrert deg på babyverden? Er flere nettsteder o.l l\som selger informasjon til sånne som Sandvik..
brooklyn Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg ble også oppringt like etter begge mine fødsler, men jeg har ikke tenkt noe mer på hvordan de fikk tak i den informasjonen. Nå sist (de ringte for halvannen mnd siden) sa de at jeg hadde jo fått et nytt barn, om ikke jeg ville høre tilbudene deres.. I litt sånn ørske blir jeg jo kry over at ryktene sprer seg så fort, men glemmer helt å spørre hvordan de vet dette..) Så joda, samme skjedd her!
frk Nilsen Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er og reservert mot salg, og ble oppringt flere ganger av Sandvik de første 4-5mnd. Var medlem av babyverden under svangerskapet.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Babyverden og Sandvik har en samarbeidsavtale ihvertfall! Hvis dere er registrert der så har dere sikkert fått en gavepakke derifra! Akkurat som at Foreningen for uventet barnedød samarbeida med Libero (ihvertfall før)..........
Oslo72 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2008 Hei igjen! Nei, jeg har ikke registrert meg på babyverden, barneverden eller noen annen steder. Heller ikke registrert meg for å få gratispakker noe sted. Det enste stedet det er registret at jeg har fått barn er på sykehuset hvor jeg fødte....
berthen Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Hei! Joda jeg har og blitt oppringt flere ganger av dem. Jeg har også reservert meg mot telefonsalg. Sist di ringte spurte jeg om di ikke sjekket med brønnøysund før di ringte opp folk, og da la hun på røret! Jeg blir skikkelig irritert nå når dem ringer, for d må vel være grenser...når man er reservert mot telefonsalg, og di likevel ringer og jeg sier at jeg ikke er interessert så fortsetter di jo bare å ringe! Et par ganger har di også ringt fra et svenskt tlfnr... (+46 før tlf nr). Men men, det er vel bare sånn d er kanskje?? Er iallfall nytteløst å reservere seg mot telefonsalg...
brooklyn Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 jeg har ikke heller vært registrert på babyverden eller noe slikt, men jeg ER registrert her på dib.... Dessuten fikk jeg en graviditets/svangerskapsbok fra sandvik på helsestasjonen. Kan de kanskje videreformidle slik info?
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Signerer på denne ja.. Har blitt oppringt 2 ganger, selv om jeg har reservert meg mot telefonsalg. Og postkassa blir fremdeles "rennt ned" av reklame fra de.. ganske lei!! Mini er 7 mnd. Det virker nesten som om de mener at når du har fått barn, da MÅ de meldes inn i klubben deres.. grrr!
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 20. oktober 2008 #10 Skrevet 20. oktober 2008 Eh.... endte opp som en av de galere etter førstemann jeg da ( 11 år siden), Sandvik ringte meg da HVER DAG I TRE UKER - jeg var høflig og takket nei,men de ringte igjen... ble rimlig lei av telefonen som ringte i tide og utide og sprakk tilslutt full av hormoner - forklarte hvor mye de ringte og trua med å politianmelde de for telefonterror- etter det har det blitt stille..hm...har ikke fått noen telefon denne gangen, men vært veeldig nøye på ikke melde meg på gratis greia til apoteket bla hvor det jo står at de har samarbeidsavtale med Sandvik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå