Dizzy Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 jeg får prøve her også da! var litt bevegelser på formiddagen i dag men de var liksom så slappe eller hva jeg skal kalle de! nå i kveld er det liksom helt stille jeg har prøvd med både brus og kaffe noe som pleier å få fart i sakene... noen flere som har det sånn nå...
flypapir Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Ring føden.. Da får du nok komme inn og ta en ctg slik at du får vite om alt er som det skal... Mest sannsynlig lader den lille opp til fødselen, men det er alltid lurt å sjekke.
dinadina Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg hadde det motsatt med mine, og var også redd! Jeg hadde lest overalt at det ville avta med bevegelse mot slutten pga lite plass i magen, mens det herjet i min mage. Først ved fødselen fikk jeg forklaringen - jeg hadde veldig mye fostervann, og dermed hadde babyene ekstra god plass. Det er altså helt normalt at det blir roligere i magen de siste ukene, for det er jo en fullvoksen baby du har inni deg. Men, hvis du er veldig urolig - så ring føden for en ekstra sjekk.
Dizzy Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2008 kjente akkurat at hele magen flyttet på seg nå, men så ble det stille ... kan jo hende at babyen har tenkt å holde meg skikkelig våken i natt!!!! jeg har dytta og rista og holdt på i hele kveld, for å få litt respons det er jo liv der inne men i forhold til i går så er det lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå