Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 hva syntes dere om stor aldersforskjell i et forhold? hvor går grensa på hva som er for mye? eller går det ingen grense, har virkelig kjærligheten ingen alder?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg var sammen med en som var 15 år eldre. I ettertid ser jeg at det var alt for mye. Men spiller jo selvsagt inn at jeg var svært ung. ER jo en forskjell på å være 20 sammen med en på 35 eller 30 sammen med en på 45.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå