Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Har en mann som ligger å tafser seg oppi buksa på kvelden når vi sitter å slapper i sofaen. Det er så utrolig ekkelt! Har sagt det til han mange ganger, men han må være døv på det øret! Mannen er jo voksen! Ikke en tenåring lengre... Flere som har vært borti det samme? Hva kan jeg gjøre? Tillater meg å være anonym, siden dette er ganske flaut...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Jaaa!!! Og han mener det er noe alle menn gjør..har snakket om det flere ganger. Er jo ikke noen krise akkurat, gjør det ikke om vi har besøk e.l., bare når jeg er der (føler seg vel avslappet da), MEN jeg blir så utrolig irritert av det. Tenk om vi skulle gjort det samme??!!!!
AnMar Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Nei uff - gudskjelov ikke.... Aner ikke hva som kan gjøres jeg. Bare kjenner jeg er glad det ikke gjelder meg/min mann.... Håper de slutter med det. Det er jo som små gutter som nettopp har oppdaget tissefanten sin jo?! Huff...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, det er bare når vi er hjemme alene! Men hvorfor mener de at det er HELT greit? Æsj... Kanskje det er noe de fleste menn gjør, men jeg liker ikke tanken på hvor de hendene skal etter at de har vært i buksa, for det er jo ikke akkurat sånt at han løper til badet for å vaske seg etterpå :-( (HI)
2 gutter og 1 jente Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 må le litt nå...hehehe gubben min forsikrer meg om at det slett ikke er noe alle menn gjør. en tur innom for å lindre en kløe er jo noe annet, men å sitte der med handa i buksa må da være veldig unødvendig....hvorfor i alle dager gjør han det da? såååå...må bare spørre sitter han bare å holder i den eller er det bevegelser på gang også? lykke til med å venne han av med det!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Ååååå så godt å høre at ikke samboeren min er den eneste. Sitter der med handa i buksa å småkoser litt konstant når han ser på tv ol. Irriterer meg veldig over dette. Hvis han absolutt må kose med tissen sin så får han ta seg en runk når jeg ikke ser på. Synes ikke han trenger å sitte med hendene nedi der hele tiden. Han gjør det ikke når vi har besøk eller noe, men han bryr seg ikke om at jeg synes det er ubehagelig. Virker helt unaturlig for meg å tenke at jeg skulle gjort det samme. Sitte med hendene i buksa å kose meg litt hele tiden.... Grrrrrr!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Si det til ham da. "Gå og ta deg en runk og bli ferdig". Synes faktisk du kan kreve at han ikke har hendene nedi buksa. Hvis han vil skifte kanal eller ta seg litt vann eller noe kan han jo ikke ta hånda opp fra buksa og skitne ut omgivelsene.. Han får ihvertfall holde på utstyret UTENPÅ buksa. Og du kan hilse tilbake og si at dette ikke gjelder alle mannfolk. De fleste gjør ikke sånn når de er sammen med noen, heller ikke med partneren sin.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Bør vel gjerne legge til at han ikke sitter med hånda i buksa hele tiden, men stapper den nedi med jevne mellomrom for å klø eller kose litt! Syns uansett det er usmaklig! (HI)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 Sånn er det hos oss også, men syns egentlig det er hele tiden- i hvertfall om morningen!! da kan han gjøre det i søvne også! Ikke hjelper det at luktesansen er så god nå heller- jeg kan faktisk LUKTE når han har tatt seg et runk for 10-20 min siden!! Det er helt forferdelig! Han er ikke skitten eller noe, han dusjer hver dag. Hva skal en gjøre? Kan ikke forstå hvordan en kan være lystig så ofte!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #11 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg tok saken i egne hender jeg, nesten... Mannen min satt slik, og jeg irriterte meg innmari. Prøvde å snakke med han, han løp heller ikke og vasket seg etter å ha vært på visit i buksen... Og han kritiserte meg veldig, dersom jeg prøvde, diskret, å klø meg dersom jeg hadde kløe (Jeg tok aldri inni buksen nei!). Han kunne jo ta i potetgullskål han etter å ha vært på visit, og tok slike ting opp med han... Ja, så ble jeg forbanna en dag han satt og spiste. Vet ikke om jeg vil anbefale det, eller hva som kom over meg, men jeg tok meg selv i skrittet, utenpå buksen, og så tok jeg på maten hans. SKal si han ble sinna!!!! Endte med at maten ble smurt på meg, skikkelig matfight Men etter det, så har jeg ikke sett hånden på innsiden av buksen hans faktisk! (Uten at "hensikten" har vært en annen Ikke akkurat stolt av meg selv, men utrolig hva menn skjønner når ting blir svært så visuelt
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #12 Skrevet 20. oktober 2008 Han sitter jo ikke å runker, men liker å ha hendene nedi der....jeg tror jeg skal vise han tråden her....kanskje han skjønner at det ER hæslig og ikke normalt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå