Gå til innhold

Fottrekk til sportsvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver her,liten respons på vogndebatten :-) Har tenkt å kjøpe GT safari, men er ikkje fottrekk med! Syns det er veldig greitt å ha, vert lunare i vogna enn med regntrekk. Er ikkje noko særleg å putte småen nedi pose heller, rett frå sandkassa... Så, fins det trekk ein kan kjøpe som passer GT Safari? Eller andre gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det ikke noen internettside e.l som du kan sjekke ut? Hvor har du kjøpt-eller skal du kjøpr vogna fra da? Kanskje forhandleren vet noe?

Skrevet

Jeg har kjøpt et til trehjulsvogna mi, betalte 25 kroner for det på Barnas hus, det lå i en tilbudskurv.

Hadde tenkt å modifisere det, men det passer fint slik det er nå.

Kan fikse bilde om du vil se.

Skrevet

Skal kjøpe vogna på nettet, men såg på den i ein butikk. Der hadde dei kun regntrekk, ingen andre forslag å hente der. Tar gjerne i mot tips om nettsider!

Skrevet

Javel? Var der på fredag, såg ingenting eg. Kanskje på tide med synssjekk :-)

Skrevet

Vet ikke om det er alle steder, men dette var i Tønsberg.

Om du vil kan jeg sikkert kjøpe et og sende deg.

Skrevet

ja kan ikke du fikse ett bilde litoja&Nemi

Skrevet

Kjempesnilt av deg! Men prøver å ta ein tur innom ein av butikkane her i Bergen ein dag, så du treng ikkje stresse med det. Kan jo hende dei har her og, då. Tusen takk i alle fall!

Skrevet

Vi har gt safari vogna og har kjøpt en fotpose jeg synes er perfekt til den.. Er ikke sikker på hva den heter, men kan sjekke hvis du er interessert??

Skrevet

Det hadde vore kjempefint om du gidda! Posen er ok å ha skitne/våte støvler etc nedi?

Skrevet

Har selvsagt kastet posen det lå i, men på fotposen står det casualplay...

Når det gjelder støvler så går det bra for vår 1 åring, men ser for meg at det kan bli litt trangt med tiden, da posen ikke går rundt hele fotbrettet, men bare oppå liksom.. Vet ikke helt om du skjønner hva jeg mener, vanskelig å forklare...

Skrevet

Ok, då kan eg søke litt på den. Tusen takk for tips!

Skrevet

He-he, du var kjappest, skulle akkurat spørre om det var denne. Supert, tusen takk!

Skrevet

Sånn ser det ut: http://s122.photobucket.com/albums/o268/litoja/Vogner/

Har festet det på 2 ulike måter, dermed blir det kortere på 2 av bildene.

Skulle ønske det var litt høyere, slik at det dekte mer av åpningen uten at jeg trenger å dra det så langt opp, men det kan jeg alltids fikse. Det var verdt 25 kroner =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...