Gå til innhold

Kan noen hjelpe et fullstendig clueless menneske...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jeg har blitt enige om å gifte oss om et halvt års tid og satt og diskuterte mat og litt sånt. Skal ha veldig enkelt, med kun de aller nærmeste. Jeg hadde satt opp et slags budsjett og sambo påpekte at det manglet en liten og nokså viktig post som het "ringer" - det hadde rett og slett ikke falt meg inn!

Det jeg lurer på er hvor mye det er vanlig at disse ringene koster. Vil ha helt enkle i gull eller hvitt gull (men ikke for tynne), uten noen form for diamanter eller noe på. Skjønner at det er enorm forskjell på prisene, men hvor mye må vi regne med at sånt koster? Har ikke filla peiling, må jeg innrømme ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte forlovelsesringer i hvitt gull, blanke, de er ikke brede, men ikke tynne heller, kanskje litt tynnere enn en klassisk vielsesring. Vi betalte 3000. :)

Skrevet

Kanskje du finner ut priser på nettet.

Søk på gifteringer

Skrevet

Vi har glatte ringer i gult gull. Min er 5 mm og sambo sin er 6 mm. De er litt buet på utsiden. Tror vi betalte ca 4.500 kr for 2,5 år siden. Men tror de har gått litt opp i pris nå, for vi måtte kjøpe ny til sambo siden ha mistet sin. Betalte rundt 3.500 kr for hans nå.

Skrevet

4000 + tenker jeg. Mulig det finnes billigere og, det har jeg ikke sjekket. Men vi kjøpte forlovelsesringer i hvitt gull til 4200. Pappa og kona betalte vel 7000 for sine med gult gull ytterst på hver side og hvitt gull i midten.

Skrevet

hehe.... Ringer er jo ganske viktig da ;-)

Vi skal bruke forlovelseringene våre og de kostet i underkant av 5000,- paret. De er enkle, men veldig fine i hvitt gull uten diamant. Begge har 5mm tykkelse på ringen.

Kjøpte på gullfunn(hvis jeg husker riktig). De har i hvitt gull der fra 3-3500,- paret. Husk at prisen kan være annerledes nå. Pga prisen på gull. Vi kjøpte selvsagt rett etter prisen på gull hadde skutt i været.....

Skrevet

Vi har bittelitt brede ringer. Halvparten hvitt gull og halvparten gult gull. Sånn flat, blank uten krimskrams. Har de som forlovelsesringer da, men skal vel ha dem som gifteringer om vi får giftet oss noen gang:) Betalte 5000 eller 5500 for dem.

Skrevet

Jeg og fyren min har titaniumringer, vi, som er litt tøffere enn gull. De er ekstremt lette og riper ikke. Jeg har fem små diamanter i stjernedryssmønster i min, mens mannen min har en enkel en, og vi betalte ca 3500 for begge. Dette var på en gullsmedbutikk i Danmark riktignok, men det er billig på nett også.

Finner ikke helt ringen min, men denne ligner litt:

http://www.justmetal.com/Diamond-Three-Stone-Titanium-Ring-in-Satin-Finish-P80.aspx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...