Camillagladiguttensin Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Ja nå er jeg i uke 22 hehe.. Men jeg er ikke så stor til å være 5 mnd på vei. alle forventer at jeg skal være større nå. Men det er normalt? Magen synes jo, men ikke sånn veldig...
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Eg er 22 uker i morgen Magen min er også liten! ser berre ut som den er opplåst, å folk maser om denne magen som er så liten å blabla, eg bjynner å bli så utolmodig, har lust på gravid mage nå! Men det skal vist være normalt ja
Camillagladiguttensin Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 ja da er det sikkert normalt:) er sikkert litt forskjellig fra menneske til menneske sikkert:) Hehe..
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 har ikke voooldsomt stor mage jeg heller som du så! er jo 22uker idag jeg men det er nå og framover voksinga begynner
Camillagladiguttensin Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 ahh okei:) Syns du hadde søt mage jeg:) Skal til jordmora idag jeg:P hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå