Karoline's*mamma Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 for å kunne sove øverst i ei etasjeseng? Minstemor er klar for ny seng, og det ideele hadde vore etasje seng med storesøster. Storesøster er snart 4 år. Er det for tidlig? Ho ligg ganske i ro om natta, men litt snur ho jo på seg. Er veldig usikker.
Karoline's*mamma Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. oktober 2008 Ingen som har erfaring å dele?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå