Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 jeg tar opp gutten min når han sover i vugga for at jeg skal trille tur med en venninne???Gjorde det i går, å nå har jeg driiiiiiiit dårlig samvittighet.Stakkars, kunne han ikke bare få sove i fred!
Anne-B. Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg tror du bare tuller, og egentlig snakker om venninna di.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 hva mener du med det?snakker om venninna mi???????
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Det var nok ikke det beste for barnet, men man kan ikke kalle deg en dårlig mor hvis det er det værste du har gjort :-)
Anne-B. Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Hva slags skader tror du at du kunne ha påført ungen da? Hva er det verste som kan ha skjedd ved at du gjorde det?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Seriøst??Hva mener du med det? Synes du det var dårlig gjort av meg? Angrer!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Vil jo at han skal ha det bra hele tiden. Noen ganger tenker jeg mere på meg selv, og da får jeg så innmari dårlig samvittighet. Gjøre dere det samme noen ganger?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 Hvis du tror DET er å være en dårlig mor, så har ikke du mye peiling på hva en dårlig mor er. Du har jo ikke skada barnet ditt. Så tror du bare kan slappe av:) Man dør ikke av å bli vekket. Jeg gjør sikkert det samme når jeg blir mamma for første gang.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 Gjort er gjort, du angrer jo, og neste gang venninnen din vil ha de ut, kan du jo bare si at du kommer når babyen våkner!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #11 Skrevet 19. oktober 2008 ser for meg at han vil slite med angst og trass senere i livet med en gang jeg gjør slike ting som jeg angrer på.det samme hvis han har på seg ei våt smekke litt for lenge.jeg beskymrer meg for ALT!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #12 Skrevet 19. oktober 2008 Synes du fikk endel teite svar her. Poenget ditt er vel at du får dårlig samvittighet når du gjør ting fordi du selv har lyst til det, selv om barnet kanskje ikke har så mye igjen for det. I såfall kjenner jeg meg litt igjen i det. Som f.eks når jeg tar han med på kafe, selv om han kanskje ville hatt mer igjen for å være hjemme og utfolde seg fritt på gulvet. Men det gjør oss likevel ikke til dårlige mødre.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #13 Skrevet 19. oktober 2008 Ta det med ro, barn tåler mer enn man tror! De fleste barn blir vekket når de sover godt i ny og ne, ikke alltid fordi foreldrene vekker de, men av lyder osv. Det værste som kan skje av en våt smekke er vel noen utslett, i verste fall forkjølelse.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #14 Skrevet 19. oktober 2008 Man vekker jo barnet for at det skal spise...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #15 Skrevet 19. oktober 2008 takk.det er akkurat slik jeg tenker.det verste er når det går utover sovingen synes jeg.at han går trøtt en stund pga at han ikke får anledning til å sove akkurat da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå