Trollmora Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 men faktisk litt i minste laget! 2 1/2 seter med sjeselong. Nå sitter jeg her og fantaserer om en liten lenestol omtrukket med kuskinn! Det kan bli ganske stilig! På den andre siden kan det tenkes at den vil passe bedre inn på hytta hvor vi også MÅ ha ny sofa. Den gamle er uansett ute herfra, så se ike bort fra at det blir ny sofa igjen på oss ) Men neste gang skal jeg være mer nøye på målene!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Enig med deg i at det er i minste laget. Vi har en sånn en, og vi må virkelig organisere oss for å få koselig plass til alle. Så artig å skulle på sofajakt igjen da! :-) Kos deg på sofashopping!
coscos Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 he, he! Jeg har gjort noen bomkjøp jeg og, selv om jeg (over for mannen min) ikke bestandig vil innrømme det :-) Men, uansett, så kan du jo som du skriver enten ha en lenestol til, eller flytte sofaen til hytta, så den vil jo komme til nytte. Vi har en tre-seter foran tv'en, og jeg kunne også tenke meg å supplere med et par lenestoler, slik at vi får plass til flere når vi skal se på tv. Men, men, det er andre ting jeg også gjerne skulle ha. Snakket om det i dag, det er faktisk fem år siden vi flyttet inn i huset vårt, og da er det vel legitimt å begynne å ønske seg nye møbler...?
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Ønske seg nye møbler etter 5 år??? Vår sofa er 15 år og god som ny. Nå skal det sies at den er nesten ikke brukt. KUN når vi har gjester. Har 3 stk Ekornes stressless foran TV, med et lite bord mellom dem. DEr tilbruinger vi tiden når vi sitter og slapper av. De kjøpte vi nye til jul i fjor. De gamle var kjøpt for bortimot 20 år siden tror jeg. Gubben hadde dem da jeg kom hit...
coscos Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 he, he! Møblene som jeg ønsker å skifte ut er eldre enn 5 år. De stammer fra tiden før jeg og min mann flyttet sammen, og det er jo snart 10 år siden :-) Men, etter at vi kjøpte hus, så har vi prioritert oppussing av huset. Men, det kan man jo gjøre kontinuerlig, alltid et nytt rom som kan shines opp, eller at huset må males, hagen ordnes, uteplassen fikses opp osv. Alltid de "store" prosjektene som går foran. Så, etter 5 år i dette huset, synes jeg det kan være greit å prioritere litt møbler også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå