Gå til innhold

Er det noe galt med kroppen min?:'( urolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke forstå hvorfor jeg bare får negative tester!! er jo flere uker over ikm og har kun fått en positiv el-test de andre graviditetstestene har vært negative! har jo sympt men de kan jo være helt tilfeldige og at jeg kanskje leter litt etter dem...

men mensen er iallefall borte og testene sier nei-tross at kroppen min sier ja...

er det noen som har peiling på noe slikt? begynner jo å bli urolig for at noe skal være galt, og ma har jeg også tenkt på........

(har bestilt time til legen, men klarer ikke å vente så lenge med uroligheten)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er det egentlig bare legen som kan gi deg svar på, men symptomer kan komme fordi du tror du er gravid, mensen kan også utebli fordi du tror du er gravid.

På en annen side er det ikke alltid graviditetstester fungerer.

Var ikke mye å bli klokere på dette, men det kan være en forklaring på symptomene.

Skrevet

Har du regelmessige menstruasjoner? Hvis ikke kan det tyde på et problem. Vi prøvde i noen år før jeg fikk vite jeg hadde PCOS. Eneste "symptom" var uregelmessig mens og bare negative tester.. Legen kan nok hjelpe, om ikke henviser han deg sikkert videre til gyn..

Skrevet

Har ikke 100% regelmessig mens, men den pleier og komme ca 2 dager over eller ca 2 dager før.... har aldri nesten 3 uker over! jeg har ganske murringer, tisser hele tiden og sist samleie stakk det til i livmoren (noe jeg ikke har hatt verken før eller etter mitt forrige sv.skap). det startet med at jeg ble så sinnsykt trøtt ca 1 uke før ikm og det er jeg enda....

men som sagt kan det jo være innbilninger, men blir jo selvsagt veldig bekymret for at noe skal være galt iom at jeg har vært gravid før og hadde noe av samme sympt, men at jeg bare tester neg...

sist jeg ble svanger testet jeg neg da jeg var ca 4 og testet ikke pos før etter 6 uker... ble langt dette!

Skrevet

Er jo mulig at du ikke får opp hcg nivået høyt nok før du er flere uker på veg?

Siden du ikke testa pos før du var 6uker på veg sist, kan det jo være slik nå også, håper du kan få svar hos legen da, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...