Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Nå er jeg seriøst lei av denne leiligheten. Kongeroer over alt - hele tiden. Sofakroken er et yndet sted, ettersom de kommer inn gjennom vinduene over sofaryggen. Her ligger jeg i godkroken og koser meg med bihulebetennelsen min og aner fred og ingen fare. I det jeg nyser tar jeg hånda opp og holder for munnen, og når jeg legger den ned igjen halvveis lukket, kjenner jeg at det krafser i håndflata. Joda, en stor, ekkel kongero midt i hånda mi! Forsåvidt en bra tryllekunst å nyse ut kongeroer, men det er ikke så brånøye om jeg ikke får det til flere ganger altså... Ekle, ekle beist! (Nå er'n rimelig flat på baksida av en bussrute)
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Sånne jukseedderkopper. Rund liten kropp, og lange bein. Tror de heter "vevkjerring" i bøkene, google det så får du sikkert opp bilder
Turid Laila Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Aha, stankelbein? Har aldri visst hva de egentlig heter de der. Men ekle er de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå