Gå til innhold

Mista jakke på lekeland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mista jakke på lekeland, da vi skulle gå hjem etter og ha kosa oss på lekeland i dag var jakka til jenta mi borte. Den var kjøpt på lørdag så den var helt ny. Det hang ikke igjen noe anna jakke, så ser ikke ut som om noen har tatt feil. Garderoben var ved resepsjonen og hang ikke noe skilt om at yttertøyet henges på eget ansvar. Det viste seg i ettertid at det stativet var for de som feira bursdag der, men skiltet om det hang innover mot veggen, så var ikke råd og se det. Dama i resepsjonen så vi kom og hengte av oss, så burde ha sagt fra at vi skulle henge jakka bak disken. Ble så irritert, vi måtte da ta taxi hjem også kunne ikke la datter mi gå ute i kulden uten jakke. Så ble en dyr lekestund for oss og datter mi ble også veldig lei seg. Håper jakka dukker opp men.....Sjefen for dette lekeland skulle ringe meg i morgen, hva er rimelig og vente som erstatning???Eller er det jeg selv som bør dekke hele tapet????Er ikke interessert i og få gratis billetter dit iallefall!!! Noen som har synspunkt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, aner ikke hva du kan forvente eller noe... Men for meg er det en selvfølge at sånne steder ikke kan unngå tyverier og at man selv må passe på yttertøyet sitt. Jeg tar alltid med meg jakkene våre og har de enten i vogna eller ved der vi sitter, når vi er ute på slikt. Fordi det alltid er sånn at de ikke er ansvarlig for det vi henger fra oss. For meg er det logisk, trenger ikke noe skilt for å forstå det...

Gjest tresmåmus
Skrevet

Jeg tror man alltid er ansvarlig selv... dessverre...

Skrevet

JEG tar det for gitt at man er ansvarlig for alt man henger fra seg i garderober som ikke er bemannet. Er selvfølgelig noe annet dersom man betaler for å henge de i en bevoktet garderobe.

Selvfølgelig kunne da ma i siken informert dere om at dere dersom det var et tilbud der om bevoktet garderobe. Men jeg tror ikke du kan forvente deg noen erstatning av den grunn. Når man henger fra seg ting ubevoktet, kan man aldri være garantert mot tyveri.

Hvorfor er du ikke interessert i evt gratisbiletter. Det er da ikke lekelandet sin feil at de/du er offer for tyveri?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...