Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Setter litt mer pris på de små ting etter at hverdagen ble full av baby og alt som følger med Kjente at det var skikkelig luksus å kjøpe meg en cappucino da jeg var ute og trillet her om dagen - evigheter siden jeg har drukket "kjøpekaffe". Ellers merker jeg godt at prioriteringen har skiftet litt, nå bryr jeg meg fletta om de tykke motebladene som var sååå viktig å lese før
Mille** Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Å møte mannen min til en en bedre lunsj er skikkelig hverdagsluksus. )
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Biff til middag, eller restaurant middag. Brus i ukedagene til middag. Gå til frisøren (svigermor klipper) Ta taxi, vi har jo 2 biler =) Ha barnevakt (bor jo 2 timer fra familien) En dusj midt på dagen he he =) Og som du sier, kjøpe meg feite blader og sette meg i sofaen, Dra på shopping med ei venninne At sambo støvsuger he he =) Det er luxus for meg =)
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Ååååå, hadde helt glemt frisøren. det er luksus det!! Har ikke vært der på over et år. Det skal øverst på ønskelista nå
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har ikke vært hos frisøren på flere år. Svigermor klipper meg. Jeg ender alltid opp som et bustehår og ser ikke ut. En gang gikk jeg med hårbøyle i 2 mnd etterpå. Nå skal jeg spare det ut så jeg slipper å gå å klippe frisyre hos henne.
piano♫ Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Å ta en laaang dusj Å spille piano Å sove middagshvil Å få sove til 9 en søndagsmorgen og våkne opp til blid mann, leikende unger og ferdig frokost Tusen slike ting :-)
blond Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Å bruke så lang tid jeg vil på badet Å rense ansiktet Å pusse tennene lenge Å lese en bok uforstyrret Å se et tv-program jeg er interessert i uforstyrret Å være sammen med kjærsten og ha følelsen av å ha ubegreset med tid sammen. Å møte ei venninne på kafe og ikke ha noe jeg skal eller må rekke etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå