frk Nilsen Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Stakkars lille gutten min på 9mnd som må ta til takke med name it regntøy og parkdress fra H&M.....
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg skal til samtale med barnevernet om en elev jeg har i uken som lider under det som virkelig er en dårlig mor, så ikke kom her med slike latterlige kommentarer, blir bare for dumt.
balsam Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 KUNNE IKKE BLITT MER ENIG MED DEG Alva♂♂♂
Gjest MMJ Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Hva er det for noe å si... håper dette var bare tulle innlegg...
frk Nilsen Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2008 Beklager hvis jeg tråkket på noen, kun ment som et lite ironisk innlegg mot de som faktisk mener at man ikke tar godt nok vare på barna sine hvis man ikke kler dem i Reima Tec. Det var ikke i min mening i det hele tatt.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 er jo ikke så mange som mener det da....man kan liksom ikke ta alt personlig heller:)
alvamamma Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 Er det virkelig noen her inne som mener at man er en dårlig mor hvis man ikke kjøper Reima? Det har jeg ikke registrert. Veldig mange er fornøyde med Reima og anbefaler det når det kommer spm. om anbefalinger. men at noen mener man er en dårlig mor, det har jeg tilgode å se at noen har skkrevet...
MintCondition Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 Jada, du er en skikkelig dårlig mor, buhu. I lysd av dagens tv-aksjon må jeg si jeg syns sånne innlegg med dårlige skjulte forsøk på å få skryt og anerkjennelse er temmelig smakløse.
Minnie Mom Skrevet 19. oktober 2008 #11 Skrevet 19. oktober 2008 Er nok ment ironisk pga debattene om hvilke dresser man burde ha.. Men synes det blir litt dumt, er jo ingen som sier at man er dårlig mor selv om barnet ikke har Troll eller Reima. Og dessuten; en baby på 9 mnd sitter da ikke i sandkassa i timesvis.. Min på 9 mnd har ikke regntøy i det hele tatt og kun ytterdresser i fleece & bomull og ull, altså ikke noe som kan brukes i sandkassa eller noe.... Stakkars.. ;o/ Litt lei disse debattene og innleggene om dresser jeg altså. Gutten på 3 år har Troll og Reflex, samme for meg hva andre har.. )
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #12 Skrevet 19. oktober 2008 Er det noen som mener det da? Sorry altså, er bare så drittlei slike "å jeg er så dårlig mor fordi barna mine..." innlegg fordi de som skriver dem _tolker_ det til at de må jo være dårligere enn andre om de velger noe annet enn det amnge andre vil velge. Utstyr til barn har ulik kvalitet, men så lenge det holder barnet tørt, rent, varmt eller hva pokker det måtte være så er det vel samme hva en velger å kjøpe så lenge en selv er fornøyd??? Jeg anbefaler gjerne Reima dressen fordi min _erfaring_ tilsier at den er kjempegod for små barn og fordi man da sparer seg for å måtte ha to dresser og regntøy attpåtil, men har ikke denne dressen selv til de to eldste nå av ulike grunner og blir jo ikke akkurat noen dårligere forelder av den grunn, bare irritert på meg selv som prøvde noe annet som ikke fungerer så bra som jeg trenger at en utedress skal fungere. Når noe anbefaler noe er det ikke for å indikere at de som velger noe annet er dårlige foreldre, men fordi de oppriktig ønsker å ja akkurat det, anbefale noen noe se selv mener er et supert produkt etter å selv ha hatt kjempegode erfaringer med akkurat dette...
småen og smulan Skrevet 19. oktober 2008 #13 Skrevet 19. oktober 2008 Nå må da alle parter gi seg. Folk er jo så veldig hårsåre her...synes det er godt at noen kan se det ironiske i alt merkefokuset her til tider.
frk Nilsen Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. oktober 2008 Var kanskje litt dårlig valg av overskrift. Synes man fort blir stemplet her på DIB om noen velger annet enn Reima. Folk er forskjellige og velger ut i fra ulike behov. Dette gjelder parkdresser, navn, politsik parti, mat osv....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. oktober 2008 #15 Skrevet 19. oktober 2008 Er vel ingen som har påstått man er dårlig mor av den grunn.. Begynner å bli temmelig lei slike innlegg... Blir bare for dumt, samme hvor ironisk det skal være..
tre små... Skrevet 19. oktober 2008 #16 Skrevet 19. oktober 2008 men hvorfor kjøpe h&m parkdress når du kan få flere andre dresser til samme pris men bedre? er ikke h &m dressen ganske dyr og ikke så veldig bra?
frk Nilsen Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 19. oktober 2008 Den jeg så på koster 249,- ikke dyrt det. Han er jo ikke mer enn 9mnd da, veldig aktiv så må ha noe når han skal utforske verden. Dressen vokser han utav på kort tid.
Mamma med to søte små Skrevet 19. oktober 2008 #19 Skrevet 19. oktober 2008 Syns faktisk det er med "tråkking" på de som kjøper reima, enn de som ikke kjøper det. Alle vil jo selfølgelig det beste til sine barn, reima eller europris dress. Bittelitt lei av denne debatten egentlig..
du og jeg og vi to Skrevet 19. oktober 2008 #20 Skrevet 19. oktober 2008 Helt enig 18ppmed1sa! Jeg føler nesten ikke jeg kan nevne at gutten min har Reimadress, og da er det noe som har bikket over spør du meg. Som om jeg setter meg over andre fordi han har en sånn dress? For et opplegg. HI - du skriver at man blir stemplet om man velger noe annet enn Reima - er det virkelig sant? Jeg har fulgt godt med i de innleggene, fordi jeg har hatt lyst til å kjøpe Reimadress til gutten min, og det eneste jeg har lest er hvor bra de som har prøvd dressen synes den er. Du skriver at folk er forskjellige og velger ut i fra ulike behov - og jeg er så enig med deg! Men innlegget ditt vitner om at du ikke har den forståelsen inne.
tre små... Skrevet 19. oktober 2008 #21 Skrevet 19. oktober 2008 ok... trodde de kostet 5-6 hundre jeg.. men det er sikkert for større barn....
frk Nilsen Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #22 Skrevet 19. oktober 2008 Tydelig at ironien i innlegget mitt ikke kom fram.... Folk skal få velge hvilken parkdress som er best for sitt barn. Så om jeg velger H&M og du velger Reima ser jeg ikke noe galt i noen av delene. Og ja, jeg begynner å bli lei av dress-debatten, og det var ikke i min mening å skape debatt om hva som er best eller ikke. Kun et lite ironisk bidrag på en kjedelig søndagskveld...
du og jeg og vi to Skrevet 19. oktober 2008 #23 Skrevet 19. oktober 2008 Joda, jeg skjønte ironien. Tror ikke på alvor at du mener du er en dårlig mor fordi du ikke velger reima. Men du sier samtidig at de som velger reima rakker ned på andre, og det er jeg ikke enig i. Men skjønner at du ville bidra på en kjedelig søndagskveld - du får han en fin kveld videre;)
OsloMor Skrevet 19. oktober 2008 #24 Skrevet 19. oktober 2008 Skjønner også intensjonen din H.I., og synes ikke det er en en forbrytelse mot menneskeheten å bruke betegnelsen "dårlig mor". Enhver oppegående person klarer jo å lese ordene i den konteksten de blir ytret. (Forøvrig sverger jeg til Reima tec til mine på 2 & 3 år, men bryr meg fint lite hva andre kler ungene sine i da:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. oktober 2008 #25 Skrevet 19. oktober 2008 Ironien din kom fint frem den, er vel bare det at veldig mange her er dritt lei den ironien.. Er liksom ikke bare du som har skrevet ett slikt innlegg.. Ha en fin kveld! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå