Inga Bling Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Forleden dag ble jeg oppringt fra skolen med spørsmål om min sønn kunne gå hjem. Han var så vanskelig i timen at de ikke kunne ha han der. Så jeg lot dem sende han hjem. Så han gikk hjem og spilte data med skolens velsignelse. Du verden for en straff. Fredag var han på skolen første dag etter sykdom. Han skulle da ikke være med i gymmen. Jeg ga beskjed om at han da kunne gå hjem etter 4. time, og slippe 5. time som var gym. Hva er meldinga? Han kan da ikke gå hjem så lenge han er frisk. Vær så god og sitt her og se på gymmen. Konsekvent? Nei det driver de tydeligvis ikke med. Men de får bare fortsette. Jeg kjenner opplæringsloven.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Det er jo straff å bli sendt hjem. Man straffer ikke barn for at de er friske. Skolen er konsekvente, det er bare du som ikke forstår.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Han skulle heller bli sendt til rektor da.... Litt værre det da enn å bare få lov til å dra hjem spør du meg... Og det at han måtte være på skolen til gymmen var ferdig skjønner jeg godt.. Blir for lettvindt om en bare kan dra selv om en er syk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå