moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg spurte sambo bare sånn igår, om han hadde hørt noen lyder fra det rommet som ligger rett over stua. Han svarte bare nei. Jeg sa at jeg hadde hørt noen lyder der oppe flere dager, og at jeg en dag hadde vært oppe og sjekket og at katten da hadde omtrent bare ligget der med et glis.. Noen dager senere hadde jeg hørt flere lyder og katten var ute. Jeg turte ikke gå opp å sjekke og turte ikke gå å rive tapet på storesøster sitt rom som ligger i andre enden av gangen. Da sa han at han også hadde hørt lyder og at han hadde vært oppe å sjekket uten å sett noe. Vi snakket ikke mer om det. Vi har bodd her i snart 2 år, og jeg har ikke hørt noen lyder før da, for et par uker siden.
*gruffalo* Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Hva lyder er dette da?? Har ikke lest tidligere innlegg om det...
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2008 Det er en stund siden jeg skrev om det. Det hørtes ut som om det var katten som romsterte. Som om den hoppet opp og ned på gulvet, gikk over gulvet, lekte med ting på gulvet. Egentlig når jeg tenker over det har det vært noen lyder før. En gang når vi akkurat hadde flyttet inn kom samboeren til bror til min samboer. Hun skulle hente bror til sambo og lurte på hvor han var. Jeg visste ikke, både han og sambo hadde forsvunnet ut døra. Rett etter hun spør hører vi noen som går oppe på det rommet. Alle vi som er her hører det. Vi er minst 4 stk. Så vi venter til han kommer ned. Men ingen av dem hadde vært oppe.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Dere har vel besøk fra "åven" kan jeg tenke meg ;-P Her er det en skygge som går. Bare jeg som ser det da, og katta har reagert. Jeg blir aldri redd når jeg ser den! Virker som det er noen som bare skal sjekke om alt er i orden. Sikkert svigermor :-) Merket det veldig mye da jeg var gravid. Da jeg var 15 år var jeg mye i huset til bestemor og bestefar (døde i 1989) . Da var det en mannsstemme som ropte navnet mitt. Jeg svara og hørte ingenting. Trodde det var pappa, men han så jeg hjemme hos seg (60 m unna). Ingen andre i nærheten. I senere tid har pappa hørt ting i det huset, men broren min som bor der i helgene har ikke hørt noe. Han derimot har opplevd ting i huset til de andre besteforeldrene mine. Han og exen min satt å fiksa fiskefluene i stua og vi andre var på butikken. Plutselig ser begge to opp og på hverandre. Ingen av dem ville si noe, men de hørte tydelige skritt i trappa. Fra vinduet midt i trappa og opp. Ca 1 min etterpå kom vi hjem. Det var akkurat som om noen hadde fulgt med i vinduet. Men du...nå har jeg kommet med nok historier. Det kan jo være mus du hører ;-P
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2008 Ja takk ikke flere historier nå =) Jeg skal legge ut en link når sambo har kommet hjem neste helg så kan vi utveksle historier da =) Nå sitter jeg i stua med bare noen få telys og ser på tv og skal snart gå å legge meg og ligge helt stille og høre.... =/
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 hehe....sorry ;-) Håper det går bra med deg i natt :-) Slenger med en link til vitser: http://www.dinbaby.com/forum/thread/138930556 En god latter roer nervene :-D
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2008 De var fine =) Takk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå