Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 hver kveld kommer mensmurringene og lufta!! er jo helt forferdelig, får jo sånne smerter hvis jeg skal holde inne!!hehe:p jeg er snart 5 uker på vei og lurer på om det kanskje er flere som er plaget med dette veldig feminine problemet??
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 ååå jee du er slettes ikke alene... hehe... sambo har gitt opp å kommentere det, jeg fiser som om det er den naturligste ting i verden. Og det er det jo forsåvidt også. Behersker meg litt ute blant folk da...
babylovve Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 He he! Herlig!!!! Sånn har jeg det også! Gravid i 4 uke her. Magen er så hoven og oppblåst at det er flaut.... Gjør innmari vondt å gå på do og prompe etc... Blir noen ganger redd for at det er noe galt, men jeg tror det er helt vanlig å ha mensvondt! Tror jeg skal kjøpe meg noen nye bukser, som ikke strammer så sinnsykt i livet... Ellers, du er en uke før meg - har det gått opp for deg at du er gravid?
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 er nok ikke alene om den du.. ;P er 5 uker og er oppblåst til de grader.. buksene mine er ubehagelig stramme.. men det må jo ut..kan ikke sitte å ha det vondt heller..
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Bedre å slippe en fis enn å sprenge en tarm :-d Mye luft her og, veldig oppblåst og problemer med forstoppelse. Er 5+6 i dag. Har måtte kjøpt meg nye bukser, orker ikkje tanken på noe som strammer på magen. Så her går det i komfi bukser for tiden.
to_tette? Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 og med rapinga i tillegg kan man jo føle seg riktig lekker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå