Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Er du her? Eller byttet nick? Noen som vet? Søkte på nicket mitt nettopp og kom opp ett innlegg hun hadde skrevet til meg, og da ble jeg syyykt nysgjerrig, for kan ikke si jeg vet hvem hun er, he he! Så dytt for meg a!!
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Ånei, ikke hun igjen :-p Men dytter for deg!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2008 he he husker litt oppstyr, men husker ikke hva osv ;o)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Får vel dytte litt. Kanskje vi får høre mer om vaskemaskiner og svigermødre som handler på salg? Alltid artig med folk som klarer å skape tsunamier her inne ...
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Og nå sitter de som diktet opp denne dama og ler seg skakk ihjel for at denne tråden blir dyttet på...;-) Vix-dama var jo oppspinn fra ende til annen.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. oktober 2008 da dytter jeg litt igjen, så får de isåfall le ennå mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå