Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 noen som har peiling på stjernekikkerter her??? gubben ønske sæ i morgengave å æ har ikke peiling.....
Melkedrøm Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Dytter denne jeg. Samboeren ønsker seg også en slik, og jeg driver å vurderer som julegave..
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har stjernekikkert (innpakket i garagen) Brukte den endel før vi flytta hit for 4 år siden. Har ikke pakket den ut etter flyttinga. Hvis han er intr, så hvorfor ikke? Kjøp med en bok om stjernebilder osv også. Er ganske tidkrevende og sette seg inn i alle de forskjellige linsene som følger med og hvordan den skal brukes. Jeg ble ganske sliten i øya før jeg fant ut av det. Fikk absolutt lyst til å pakke den ut igjen nå. Kan ikke hjelpe deg med hvordan type kikkert, er absolutt ingen ekspert. Gå til en fotobutikk og hør med de.
melkekua™ Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Sjekk ut fotobutikker eller brillebutikker. Ønsker meg en sånn selv ) En venninne borti veien har en stor en...litt misunnelig ja hehe.
mamman til to gutter Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 På denne linken kan du lese litt: http://www.tenoastro.no/ Der kan du også finne en forhandler i nærheten av deg. Tror de stjernekikkertene er bra og du finner noen i alle prisklasser der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå