*ei tulle+spire* Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har ikke vært til jordmor enda.. skal ringe til uka å høre. Men hva er best?fastlege eller jordmor? har bare vært til fastlege hittil. Er 17+3 nå.
kariuss Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 jeg hadde valgt jordmor hvis jeg er første gang. jeg er andre gangs nå og liker meg best hos jordmor så går dit denne gangen og. de har litt mer peil føler jeg og tar litt bedre vare på en. men jeg har kanskje vært heldige med mine jordmødre og da. sikkert forskjell..
strikkemegihel Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Eg går annenkvar gang med lege og jordmor og har vore fornøgd med den ordninga både i dette og i sist svangerskap. Syns det er spesielt ok sidan eg har hatt behov for sjukemeldingar og då kan ha telefonisk kontakt med legen dersom desse går ut mellom to kontrollar, slepp då eigen time for dette. Elles så er ofte jordmor spesialisten og kan informere om mykje som legane ikkje kan nok om. Spesielt i forhold til fødselen.
Nummer tre <3 Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 jordmora mi jobber der jeg skal føde, så jeg kommer bare til å gå til henne.. så bestiller jeg time til legen om jeg trenger sykemelding eller trenger å ta blodprøve.. De tar seg jo litt bedre tid og kan mye mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå