Gå til innhold

hvor lang tid brukte dere på å bli gravide?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke veldig lang tid. Begge barna ble til i første pp.

Skrevet

Brukte litt over ett år

Skrevet

Ikke lenge her heller. Førstemann satt på første forsøk, mens andre satt på andre forsøk

Skrevet

6 mnd

Skrevet

1 prøveperiode brukte vi:) gikk fortere enn vi hadde trodd:)

Skrevet

18mnd med lillewirre.. så nå blir det spennende fremover.

Skrevet

slutta på pilla i aug 06 og ble gravid okt 06 ;) så ikke lenge ;)

Skrevet

Eldste brukte vi en pp på, da vi prøvde på andremann, ble jeg gravid i 2 pp, mistet den, og ble gravid med vesla 1 pp etter det igjen :)

Skrevet

Begge satt på første forsøk 2-3 uker etter pilleslutt.

Skrevet

5.pp første gang.

2.pp andre gang. Men desverre endte det i en ma.

Skrevet

Slutta med pillen i slutten av august i fjor og ble gravid i begynnelsen av oktober. På onsdag er det ett år siden vi fant ut at vi skulle ha barn :-) :-)

Skrevet

48 pp på førstemann og etter det har vi prøvd i 24 pp, nå har vi gitt opp og innsett at det ikke blir flere barn.....

Skrevet

ser det er store forskjeller her. vi har planer om å begynne prøving i desember. burde jeg slutte på p piller i november da? tar kanskje litt tid å få de ut av kroppen?

Skrevet

Jeg ble som sagt gravid 2-3 uker etter pilleslutt begge gangene. Har hørt at man ofte er veldig fruktbar rett etter pilleslutt. Vi planla et vårbarn 2008, og sluttet med pilla rett etter påsken 2007. Så satt spiren med en gang og det ble januarbaby istedet.. :o)

Poenget er at du ikke bør slutte i november hvis du ikke vil bli gravid med en gang, for det kan jo hende at du blir det. Personlig ville jeg ha ventet til etter nyttår, mest pga du da slipper å være nygravid og kvalm midt oppi julestria, feiring av jul og nyttår. Slitsomt å være dårlig da og i tillegg må du kanskje "lyve" deg unna mange glass rødvin i sosiale sammenkomster både på jobb/julebord, familiemiddager og nyttårsaften..

Skrevet

passer egentlig best fra august til oktober:) vet jeg er vanskelig, får bare håpe det klaffer rimelig fort da:) gjør ingenting at det er jul, hadde nok sagt det med en gang uansett. kvalmen er verre. hmmm. hadde vært perfekt å bli gravid i des/jan

Skrevet

jobber ikke, så er ikke noe julebord med jobben:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...