stinky-monkey Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, vet at den kan brukes til å smøre seg mellom beina for å unngå revning. Det var i grunnen derfor jeg kjøpte den. Men nå vet jeg ikke helt om jeg har lysst å bruke den likevel. Har revnet med alle 3 når jeg har født, men ikke så mye at det har vært noe problem. Og OM jeg bestemmer meg for å bruke det til den likevel, så får jeg neppe brukt opp hele flaska på det. Så derfor lurer jeg på om den oljen kan brukes til andre ting? Er jo ganske dyr den olja, og synd å bare kaste den vekk liskom.. Noen som har noen tips? :-)
2pluss1engel Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 du kan dryppe den i ørene hvis du har øreverk- er visstnok veldig effektivt. og du kan bruke den å vaske vekk plaster-lim med. ellers vet jeg ikke....
mammatiltre09 Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Du kan bruke den til badeolje til babyen!
stinky-monkey Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2008 Ok, takk for tips :-) Kjøpte flaska på apoteket, og synes det er rart at det ikke står noe som helst på flaska eller emballasjen, om hva den brukes til osv. Står bare jordnøttolje på, ikke noe mer... rart syns jeg..
AnMar Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 På Ullevål brukes den på bl.a. barselavdelingene til babyene. Fint å vaske bæsj vekk med, fint til smøring, fin i badevannet... Vi bruker den enda tidvis (snart 3 år gammelt barn), vasking ved sår rompe, smøring på eksemhud sammen med A-creme, i fotbadet til mor og som smøring om natten inni sokker på mine grelle gravideføtter. Og kommer til å bruke den til den nye babyen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå