mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Datteren min er 1 år og begynte i barnahagen for en mnd siden og ett par uker nå har hun vært veldig klengete og sutrete. Vil nesten ikke leke for seg selv når vi kommer hjem fra barnehagen og skal bare sitte på fanget mitt. Alt er bra i barnehagen og hun er i strålende humør der. Hva kan være årsaken, og hva skal man gjøre?? Ta henne opp hele tiden hun ber om det for å gjøre henne trygg, eller overse litt for ikke å forsterke sutringen??
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg hadde nok kost med henne og gitt henne masse oppmerksomhet. Lillebror er også litt sånn på meg. Han er 14 mnd og er veldig mammadalt til tider. Jeg bærer kanskje på ham når jeg lager middag, og løfter på han, leker litt med han når jeg har tid selv om jeg gjør noe.
Sunshine2222 Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Vi hadde det også sånn etter at stina begynte i barnehagen.... Jeg hadde aldri hatt mammadalt før, og plutselig fikk jeg det i en alder av 1 år :-) Jeg måtte sitte på gulvet fra vi kom hjem til vi la oss, eller pappan kom hjem, tilogmed når han tok over var det mest mamma...... Det har roet seg litt nå, ETTER at vi har funnet rytmen med soving i bh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå