Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har Photoshop Elements 6.0 - men trenger en innføringsbok... Finner ingen på norsk. Men er det stor forskjell på 6.0 og 5.0 versjonen? Eller vet noen om hvor jeg kan finne en bok på norsk til 6.0 versjonen? Hadde blitt veldig takknemlig for svar:)
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Så vidt jeg vet leverer ikke Adobe manualer i bokform lenger, tror rett og slett man må bruke help-funksjonen, og hvis det ikke er installert på norsk, blir det på engelsk. Jobber på medielinje på videregående skole, og der fantes det ikke en eneste manual i bokform i alle fall.
M og gutta Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Sjekk denne! http://www.datajungelen.no/butikk/product_info.php?products_id=3466&osCsid=b93722a558f163d50f27f5a1713e72e0 Kan hende de har flere bøker der også på samme. Bor du i Oslo, kan du jo bare ta turen innom butikken. Hvis ikke bestiller man på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå