Gå til innhold

Idag var det kjempetrist at sambo dro =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis går det helt greit at sambo drar (jobber i byen og ukespendler)

Men idag var det ikke greit!!!

Jeg savner han allerede og vil gjerne ha ham hjem igjen!!

Han kom ikke hjem på torsdag som han pleier, jeg så ham 10 min på dagen på fredag, og traff ham igjen på kvelden. Igår så jeg ham nesten ikke før en stund ut på dagen. Så han hele kvelden da, og idag reiste han fra meg 14.30 =(

Jeg får ikke se han igjen før på fredag. Vi har slitt litt i forholdet og det har vært godt med litt avstand. Men idag måtte jeg nesten holde på tårene når jeg så bilen kjørte avgårde..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, skjønner det er trist ja, tror jeg hadde grått mange tårer hadde det vært mannen min.

Stor trøsteklem

Skrevet

uff.. ikke gøy når man har det slik;( fikk litt tårer i øynene når jeg leste hvordan du følte det.men uka går fort forhåpentligvis, og snart står han på døra igjen:))

Skrevet

Ja jeg skal heldigvis jobbe en del. På onsdag når barna har fri må vi nok finne på noe så den dagen går også =)

Jeg er litt lei meg nå! Det er godt å savne han, men når jeg ikke får nyte ham før han drar igjen så er det ikke gøy lenger!!! =(

Skrevet

Skjønner deg veldig godt! Samboern min dro på sjøen på torsdag. Han er i Barentshavet nå. Blir borte i ca to uker....sukk.

Skrevet

Det er jo kjempefint at du savner han for det bekrefter hva du føler for han! Jeg skjønner at det ikke er morsomt, men det er likevel positivt!

Skrevet

Jepp det er så godt!!

Siden vi har slitt litt og jeg har vært litt imellom meg selv og det å lure på om det hele er verdt det. Det syns jeg da det er. Så jeg vil gjerne prøve litt til med full innsats og se om vi ikke kan få det godt sammen!

Håper vi klarer det, og klarer å ha det godt sammen! Ikke minst vil det være det beste for barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...