Gå til innhold

En fin dag er over!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen i dag startet ikke så bra, vi sliter fremdeles en del med nattesøvnen, så i dag var vi våkne to timer tidlig på morgenen, men under over alle undere, vi sovnet igjen og sov til kl 08.45! Vanligvis er vi på svømming på søndager, men i og med at lille M er litt forkjølet, så tenkte vi at det var greit å være hjemme i dag. Så vi lagde oss frokost med eggerøre og brukte lang tid på å spise og kose oss. Etterpå gikk vi ut en tur, opp til barnehagen for å leke. Så spiste vi lunsj ute, og etterpå var det ut på ny tur med noen venner. Vi har flotte turområder her vi bor, så deilig å bare kunne gå rett ut døren og rett ut i skogen. I dag gikk vi til en liten badeplass, og det var nydelig å være der og nyte en så flott høstdag. Lille M sov på veien dit, men ble vekket når vi kom frem, og fikk også bli med ut på bryggen og se på vannet. Da vi kom hjem startet jeg med middagsmat og lille M og pappaen dro av gårde på sykkeltur. Etter middag satt vi og leste litt i noen bøker, lille M er blitt så flink til å peke på forskjellige ting, og har nå tid til å sitte litt rolig :-) Det var en sliten gutt som gikk og la seg (går nå inn på rommet sitt selv når han er sliten) og sovnet kl 19.30. Vi prøver å justere sovetidene hans, med tanke på vintertid neste uke, så håper vi ikke må stå opp tidligere neste uke.

Nå sitter vi og slapper av før vi må ordne litt opp før en ny uke starter.

Ha en fin uke alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en kjempekoselig søndag!

Vi fikk en sms tidlig på formiddagen med såørsmål om fotball på skoleplassen for Eldstemann og ut dro han og Trollfar. LilleSnup og jeg inntok kjøkkenet med middagsforberedelser for ettermiddaens middagsgjester. Gutta boys kom hjem etter en drøy time og Trolfar var utslitt :o)

Vi har spilt Monopol og kost oss i dag og det er så deilig å ta det litt med ro.

Skrevet

DEt høres ut som om dere har hatt det deilig! Så flinke dere er til å bruke naturen!!! Det er jeg hellt sikker på at LilleM suger til seg og nyter til fulle!

Vi har også hatt en god dag. Jeg sto opp med to små klokken 06.20, og tredjemann kom tuslende 08.10. Dritgreipappan fikk sove lenge i dag. Jeg vet ikke helt når han sto opp jge, men jeg tror han følte seg som en ungdom da ahn kom opp :-)

dr.g.gutten og dr.g.pappan har vært på bading, og dr.g.gutten har vært i bursdag på fjellet. dr.g.jenta har sunget "OPPE PÅ FELLET DE BODETE TOLLE!!!" en million ganger, hun har plantet vårløk med mormor. Han minste lille fisen har hatt en god dag preget av god stemning han også tror jeg, for han har vært helt rolig...Deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...