prekæs Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Kan det legges ned under frakt, eller må det stå? På forhånd takk for svar:)
dårlig ånde Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 det bør stå, riktig vei opp! hvis ikke skjer det saker, vårt begynte å lekke og bråke etter frakt feil vei. kjedelig kombinasjon..
St.Sunniva Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg fikk beskjed om at det kan fraktes liggende, men at det da bør stå noen timer før man setter det i slik at denne kjølevæsken får tid til å renne på plass der den skal være. Jeg ville evt spurt på Expert eller noe. Jeg har fraktet mitt kjøleskap 3 ganger, og alle ganger liggende. Og kjøleskapet er vel 10 år....mulig de nyere kjøleskapene er mer ømfintelige
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Kjøleskapet kan fint legges ned når det skal fraktes. Cluet er å la det stå oppreist en stund før det tas i bruk:-) Les bruksanvisningen før du setter i kontakten:-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 vi la det bak i bilen, og da vi hadde tatt det inn i huset, lot vi det stå til neste dag før vi plugget det i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå