Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg la mitt barn på eget rom da h*n var 3 mnd. Litt frem og tilbake pga flytting, men har for det meste vært på eget rom siden da.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Hun hadde eget rom fra første dag, men sov der først da hun var 10 måneder. Nattammet ganske lenge og gjorde det i dobbeltsenga, så da var det praktisk å ha henne på samme rom.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Eget rom fra dag en. Sov på rommet sitt hele natta fra 4 mnd.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 1.mann ble lagt på eget rom når han var 3mnd. trodde det skulle hjelpe på nattesøvnen, det hjalp ikke noe. nr2 ble flyttet når han var 4,5 mnd, da vekte vi hverandre. Det er mye bedre nå, nå kan han ligge å være våken litt for så å sovne uten at jeg plages med det. Vi sover mye bedre alle sammen
It's all about me Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Nr1 - 2 mnd og 1 uke gammel Nr.2 - Noen dager før hun var 2 mnd. Når nummer 3 kommer blir det enda tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå