Gå til innhold

usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært alenemor i litt over 1år. det var typen som gjorde det slutt.

etter en periode der han bare satt i mørket og hørte på country, gjorde han det slutt uten noen nærmere forklaring.

frem til da, hadde vi det supert på alle tenkelige måter.

det gikk fort med oss. møttes 15okt og 4aug ble sønnen vår født ,9dager på overtid.

denne mannen er alt jeg ønsker.

for og si det rett ut så elsker jeg han.

for 4uker siden ba han om en sjanse til. han hadde forstått at det var meg han ville ha. to uker etter det,tok han meg med ut for og spise.

der gikk han ned på kne og fridde! jeg sa ja, noe annet ville ikke falt meg inn.

nå vil han ha et barn til. det vil jeg også, men er så forbannet redd for og bli såret igjen.

hva gjør jeg hvis han ombestemmer seg igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle nesten ønske min tidligere samboer gjorde dette med meg :( vært slutt i 2 mnd med oss da men jeg vet det er han jeg elsker å vil ha. Han gjorde det slutt, han ga meg ingen forklaring. Vi har vært sammen i 3 år. Samboere i 2 av de å forlovet i 2 av de. Hvor gamle er dere? Liksom, vet du litt på hvorfor han gjorde det slutt? Hadde dere andre den tiden det var slutt?

Snakk med han. si at du er redd å du må vite at han ikke gjør dette igjen. Si du er usikker når det egentlig gjelder dere å litt sånn.

Skrevet

han sier at han var deprimert. mistet kontrollen på en måte?

jeg er 26år han er 36år

ingen av oss har vært med noen andre når det var slutt. jeg stoler på han der, han er mange ting men ingen løgner..

vi har "rotet" hele tiden..

den kvelden vi ble sammen snakket vi om min usikkerhet, så avsluttet jeg samtalen med å si at jeg velger og stole på deg. jeg skal ikke terpe noe mer om dette. så føler at jeg ikke vil drive og ta opp dette hele tiden..

tror det var derfor han fridde, for og vise meg at han mener alvor..

kan ikke du foreslå for eksen å prøve igjen da?

"den som intet våger,intet vinner"

Skrevet

Jeg tror det er det som har skjedd her å. Min x jobbet konstant, laange dager 10 timers skift. Kom hjem og la seg, å rett på jobb, å jeg gikk jo å gnålte og var bitter. Pluss at økonomien vår gikk rett i dass. Masse inkasso og gjeld. Vi er ikke så gamle. 20 og 21 år, men jeg vet vi er ment for hverandre. Mange sier at vi begge trenger tid, jeg synes det er så vanskelig. Vi skal møtes en gang neste uke da, har foreslått at vi kan prøve, men fikk ikk noe svar. Vi var veldig dårlig på å kommunisere, vi har aldri snakket alvorlig sammen, endte hele tiden opp med krangel å at vi la skylden på ditt og datt.

Jeg nekter å tro at han har ei annen dame, det har jeg vanskelig for å tro. Han er ikke den typen. Jeg vet han elsker meg å at det er meg han vil ha, men han møtte visst veggen. Sa ingen grunn hvorfor det ble slutt, bare at han var lei på en måte.

er litt nervøs for å møte han å snakke egentlig. Har sagt til han at jeg vil vi skal prøve men likevel fortsette med at han har gutten annenhver helg og vi finner oss en plass å bo nærmere han. Han svarte jo at han var enig å sånn der da men vi får se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...