JPG2011 Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Gjerne noe som kan bestilles på nett. Som ikke klør... ;-) Skal bestille til en jente på 7 år.
Skravlemamman Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg kan anbefale Devold ullundertøy - kjempebra:-) Vet ikke om du kan bestille det på nett, men du finner det i sportsbutikken.......
It's all about me Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er veldig fornøyd med det de har fra Janus på tilbud på Barnas Hus nå til 99,-
prinsessemor123 Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 syntes troll sitt er veldig bra, men det er litt dyrt.
ALIICE Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Devold active er bare helt fantastisk! På innsiden er det et mykt syntetisk stoff som transporterer fukt og svette, og utsiden har myk merinoull. Janus klør i forhold til devold, og ullundertøy fra sparkjøp klør i forhold til janus!
alvamamma Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg sverger til Devold og Nøstebarn. Erfaringene med Janus har vært litt delte. Noen plagg har holdt seg kjempefint, mens andre har blitt uformelige elle nuppete.
alvamamma Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Leste ikke innlegget godt nok. Når det står at de ikke skal klø, ville jeg kjøpt Devold. Når barnet er 7 år, ville jeg aldri kjøpt Janus. Har lest mange innlegg her tidligere om at det blir fort slitt og hullete for større barn.
Canasta30 - 1 ♀ & 1 ♂ Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 lilledu.no selger serien Stillongs fra Devold.
bobbi :-) Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 Kan anbefale både troll og devold som selges hos kidsfashion.no. Ikke så fornøyd med janus
labine Skrevet 19. oktober 2008 #11 Skrevet 19. oktober 2008 min åtteåring pleier å klø av "all" ull han får mot magen (men han elsker ullsokker på beina...) Svigermor skulle ut og kjøpe superundertøylongs til ham i går og kom hjem med en devold multi sport longs i ull. Fikk ham til å prøve for å sjekke om det var riktig størrelse (uten å nevne hva det var laget av...) og han syns den var deilig å ha på seg. Så jeg anbefaler virkelig devold. Litt dyrere enn f.eks. janus men det viktigste er vel ikke å fryse om vinteren (her er det kaldt om vinteren...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå