tonebf Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Dette har vært ett turbuletn forhold.....Men nå er det ferdig... orker ikke mer... Trusler og alt er noe jeg og mini klarer oss uten Sitter her med en følelse, er ikke lei men.... Litt redd.... Ikke ensom men vil gjerne ha noen her som sier til meg at dette går bra! Vært alene med mini i 3 år og fant en gutt på nette! Usj..... Klarer meg jeg.... men hvorfor skulle han være så slem når det gikk som det gikk Rotete dette her Bare noen tanker!
Micki Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Vil bare si at jeg føler med deg...er så utrolig trist når ting ikke går som planlagt:-( Har dere vært sammen lenge? Har han truet dere etter at det ble slutt? Trenger ikke svare altså.. Her ble det slutt for snart 5 mnd. siden, men føler enda at jeg ikke vil ha noen andre i livet mitt nå. Skjønner heller ikke hvordan jeg skal bli klar for det, men må bare ta tiden til hjelp, sies jo at alt ordner seg for snille piker:-) Klem!
tonebf Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 Sammen i 9mnd.... er ikke pappan til sønnen min! Usj.... Yepp truet meg masse den dagen det ble slutt og dagen etterpå Bytter snart tlfnr jeg Ja ordner seg altid for snille piker Lykke til til oss begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå