Safir Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 ...tar det før man blir satt igang da (altså om man ikke får rier/effeektive rier nok)?
DevilDoll © Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Innen tre døgn fikk jeg beskjed om hvis det ikke skjedde noe.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Kommer vel ann på hvor mye vann du lekker og om baby har bæsjet eller ikke. Hvis baby har bæsjet er det max 24 t før babyen blir hentet ut så da blir du satt igang med en gang. Hvis du lekker lite kan det vel ta 2-3 dager før de gjør noe. Hvis du lekker mye gjør de noe sikkert ganske strax.
DevilDoll © Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Hm,da er det forskjellig praksis rundt omkring i så fall. Vannet mitt gikk en natt,og da kom alt.Ettersom hodet ikke var festet lå jeg til observasjon til morgenen og det hadde festet seg.Fikk beskjed om at hvis ikke riene hadde begynt innen tre dager etter(morgen), skulle jeg ringe.
Hønemor ___ Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 jeg fødte for 3 år siden . vannet gikk men ingen rier ... Da sa de at jeg kunne gå 2 døgn så lenge hodet var festet. De måtte sette igang den 3. dagen ... på morgenen .. Så 2 døgn ... Dette er vel kanskje noe forskjellig... måtte på kontroll 2.dagen at babyen hadde det bra .. så reiste jeg hjem . og klokken åtte på morgenen 3.dagen kom jeg tilbake for å føde..
Bunnies by night Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Vannet gikk søndagsmorgen kl.08.30, fikk ingen rier. Ble satt i gang mandag klokken 15.00. Her var det ikke snakk om 3døgn, selv om lillegutt i magen hadde det bra:) Kanskje det er ulik praksis fra sykehus til sykehus. Jeg fødte på Ullevål:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå