Gå til innhold

Hvordan gjør mennene deres det... (alkoholspm..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i forhold til alkohol før og under forsøket?

Er de helt avholds, noe i ny og ne eller tar seg en real fest om sjansen byr seg?

Vi har en diskusjon hjemme her i forhold til dette... Jeg har nedlagt alkoholforbud den siste mnd frem til uttak... Har det noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har absolutt ikke nedlagt noe alkoholforbud i denne perioden. Det sies at et glass vin i ny og ne er bra for helsen (ikke når man er gravid vel og merke!!!) men selv er jeg avholds. Jeg har ikke drukket noe særlig i det hele tatt opp gjennom årene og fant raskt ut at jeg like gjerne kunne droppe det i det alt i alt :)

Synes mennene skal få ta seg en fest av og til jeg. Tror de trenger å få ut litt de også mens vi sliter med hormoner og syklus-dag-telling hehe :)

klem!

Skrevet

Det er første gangen jeg har nedlagt alkoholforbud frem til uttak... er ikke snakk om mer enn 4 helger... Drekka seg full har han mange muligheter til senere...

Det jeg tenker mest på er selvfølgelig om alkoholen kan påvirke kvalieteten på svømmer'ne... Siste ICSI og nå prøver vi alt altså!

Skrevet

Selvfølgelig :) Vi ser alle forskjellige på det. En ting er jo å feste hver helg, enn å ta seg noen øl en gang i blant :)

Det går nok bra. Masse masse lykke til uansett! :)

Skrevet

Etter at livet var satt på stand by i over 2 år, har vi begynt å leve igjen.. Vi er med på en fest når det er - med måte, men under rugedagene er det forbudt:-)

et glas vin skader ikke, sier de der jeg går:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...