Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg lurer på hvor mye det er normalt at puppene vokser og når? Jeg har et ganske "beskjedent" utgangspunkt. De vokste litt frem til ca uke 9, men nå synes jeg liksom ikke de har vokst noe mer på en stund. Er ikke akkurat svære greiene nå heller, så lurer litt på hvordan det lille frøet skal få nok mat ut av dette har. Har deres pupper vokst mye, og når vokste de mest??
Peders mamma Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er 13 + 1 og puppene mine har vokst veldig lite de også, jeg tror det er veldig individuelt hvor mye puppene vokser
Vestlandsspire Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Tror det er forskjellig fra person til person ja, og til og med graviditet til graviditet. Sist eg var gravid vokste de ikkje så masse, men de vokste når melka kom for alvor. Nå har de vokst en del, helst mellom uke 8 og 14 vil eg si. På babyverden sine sider (link under) kan du se magen og babyen vokse, men du ser og hvordan puppene forandrer seg.. men vil ikke si dette er en fasit altså, som sagt, forskjellig for alle! http://www.babyverden.no/templates/Article____380.aspx her er linken til babyverden
mammatetogansketette:)) Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Samme her...de har vokst, men ikke en hel cup engang... Men det er visst som de andre her sier veldig forskjellig, og helt uavhengig av hvordan utgangspunktet er. Min søster har tre barn og fikk ingen endring av brystene før etter fødselen på noen av jentene, da eset de opp.. OG jeg har vel lest at størrelsen ikke er avgjørende for melkeproduksjonen, så vi får satse på at vi får mate småttingene selv om vi har produksjonslokaler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå