Gå til innhold

Falsk krupp

Lykkebarn og Mathilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Nå har det bare ballet på seg for oss de siste 6 ukene. Det startet jo med ørebetennelse, så tenner og nå forkjølelse. Vi har ikke sovet en hel natt på denne tida. Sist uke ble jeg 50% sykemeldt for å få sove på dagtid. Legen sjekket M på torsdag igjen for hun hoster så fælt om natta. Men mente at det bare var vanlig forkjølelse og at vi måtte snu M om natta for nå var det snakk om dårlige rutiner. Men fredag natt var det ikke klaging, bare hosting. Det toppet seg i natt da hun ikke ville stoppe og hoste. Kontaktet legevakta og måtte ta turen. Selvfølgelig når gubben er på guttetur og jeg godt kunne trengt litt støtte. Legen konstaterte raskt etter å ha hørt pusten hennes at her er det krupp. Endelig fikk vi hostesaft og gode råd for å takle dette. Så nå håper vi på litt roligere netter og mere søvn. Et lite sukk fra en sliten mamma det her. Håper småttisene deres er friske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... skjønner du er sliten!! Det er ingenting som er så kjipern som når man må virkelig trenger søvn og ungene ikke helt er med på notene..

Falsk krupp er skremmende, men heldigvis ufarlig om man ikke får panikk. - ikke lett når man er alene hjemme.. kjenner til at alt som kan skje feil, skjer når pappaene er borte.. lilleM fikk jo hjernerystelse når pappaen hans var bortreist.

Skjønner godt at du er sliten. - Og håper virkelig at dere klarer å få snuppa til å sove igjen! - jeg kjenner til den frustrasjonen der.. og unner ikke min værste fiende søvnløse netter på rad.

Håper du får sove litt snart. Ellers får du sende snuppa din på sove-kur hos oss.

Skrevet

Uff dette hørtes ikke noe hyggelig ut. Du må jo være utslitt stakkar!!

Og så typisk at sånt skjer når man er alene med dem også!

Håper du får sove litt og kommet deg til hektene igjen og at lillemor snart er frisk som en fisk igjen!

stor trøsteklem!!

Skrevet

Huff, så slitsomt det høres ut. Det er jo typisk at det skjer når pappa er borte. Det er ikke noe moro med legevakt, men så er det så godt når noen vet hva som er feil og hvordan det kan fikses. Håper ting bedrer seg så dere får sovet litt alle sammen :-)

God bedringsklem fra oss

Skrevet

Stakkars dere, dette hørtes slitsom ut for både store og små...

Bra du har fått muligheten til å sove på dagen, ellers blir man jo gal til slutt.

Håper det går bra med dere, og at det snart blir rolige sove-gjennom-hele-natten snart igjen!

Skrevet

Huff det er slitsomt å ikke få nok søvn og i tillegg må være opplagt på jobb en hel dag. Var nok lurt å ta ut litt sykemelding så du får sovet litt på dagene.

Håper det går bedre nå og at lillemor blir kvitt plagene og får sove godt på natten igjen hun også.

Skrevet

Hei og takk for støtten jenter.

Her har det virkelig ballet på seg. Tirsdag ble jeg for sliten av alt ståket så jeg besvimte og hyperventilerte skikkelig. Så nå er jeg sykemeldt en stund for å hente meg inn igjen. Kjenner at kroppen trenger søvn og ikke alt for mye stress akkurat nå. Nå har vi nok med å snu tuppelura og få litt roligere netter. Hun er heldigvis mye bedre og vi har hatt en natt uten krupp. Håper det går seg til. Hun skal bort i helgen til ei venninne. Så det blir en god mulighet for mere søvn og slappe litt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...