Gå til innhold

maine coon som selges rimelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har lenge tenkt å skaffe meg katt. Tenkte på bengal katten først, men nå har jeg falt totalt for maine coon rasen. Er det noen som vet om noen som skal afskaffe seg med en slik kattunge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk finn.no - der er det mange annonser.

Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda
Skrevet

har en venninne som akk har fått kattunger av dette slag.. :-p kan evt undersøke hvilken pris hun skal ha å slik??

hvor bor du?

Skrevet

Jeg bor på Jessheim. Men er villig til å kjøre et stykke for å si det sånn:)

Skrevet

det blir en jæ**i lang kjøretur, bor øverst i nord trlag.. hehe... da blir det nok i alle tilfelle rimeligere for deg å finne en katt nærmere... :-p

Skrevet

hmmm... men kan du uansett høre med henne?

Skrevet

ja det kan jeg selvfølgelig... =)

Skrevet

kan jo sende katten med tog da.. :D som gods.

Skrevet

De koster nemlig masse masse! Så jeg gjør mye for å skaffe meg en som jeg kan få rimelig:)

Skrevet

Jeg er også fra Jessheim og mener jeg har sett at det er flere oppdrettere av Main Coon i området her. Tviler på at du trenger å dra så langt som til trøndelag :)

Skrevet

Jo, jeg har tatt mange tlf til oppdrettere og folk som selger katter rundt om, men jeg har rett og slett ikke så mye penger... Så jeg tenker sånn at jeg kanskje kan være heldig å komme over noen som ikke skal ha fullt så mye... Må ikke nødvendigvis være 100 % maine coon heller:)

Skrevet

Maine coon som selges rimelig er enten utstillingskatter med feil eller de som ikke er renrasede..

Skrevet

Er kun ute etter en kosekatt.... men ønsker denne rasen... Får smøre meg med tålmodighet.

Skrevet

Dersom du ikke trenger 100% MC, ville jeg heller kikket på de som er rease Norsk skogskatt, de helhvite er nydelige! Jeg har en slik, men som er renraset.

Dersom du skal ha billig rasekatt gå for en som ikke skal avles på siden, dersom de er kastert, sterilisert etc, mister de mye av sin verdi. Noen selger dem også lavere i pris dersom kjøper inngår avtale om å ikke avle.

Det lå forresten en MC på gies bort på Finn forrige uke, om enn med noe snodige forutsetninger.

Det er også oppdretter i Drammen, Moss og Sarpsborg om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Takk:) Jeg skal sjekke litt ang disse oppdretterne. Er på finn.no flere ganger om dagen, og prøver å fange opp de som selger:)

Skrevet

jeg vet ikke noe om det du spør etter, men jeg vil bare si at jeg har en Maine Coon frøken, ho veier ca 6,4 kilo, og er så kose katt...kjempehærlig gemytt...

men en liten sjef over de 2 andre vi har...

ho er så spesiell, så den rasen kan jeg anbefale på det sterkeste...lykke til i søket.....

Skrevet

Helt utrolig nydelig katt!! Men den blir nok litt i det dyreste laget den også... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...