ehtaner84 Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 sånn generelt: kan man få sparken/har sjefen lov til å sparke deg når man er sykemeldt?
Hjertefamilien Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 nei, man kan ikke få sparken når man er sykmeldt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 man kan ikke bli sparket med begrunnelse om at personen er sykemeldt. men har du foreksempel stjelt og det ble oppdaget mens du var syk, så kan du jo få sparken.
go`mor Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Tja, kommer vel ann på hvorfor man får sparken. Men kan ikke sparke deg fordi man er sykmeldt.
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Nei, det er ikke lov å gi noen sparken når de er sykemeldt. Uansett grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå