Mor di! Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Har tatt to tester denne måneden (utålmodig, ja )), og begge viste negativt. venter mensen til uka-når viser det evt positivt? kjenner litt menssmerter nå, så er redd det ikke gikk denne gangen (er bare i 1 pp)
min tur snart? Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Man skal jo vente til mensen uteblir,men det kan slå ut på noen noen dager før. Jeg skjønner det er lett å bli utålmodig,men det beste er å vente,for både økonomi og psyke:-)
Mor di! Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2008 Hehe, ja de er jo ikke akkurat billige =) Men vet noen om en kan være gravid selv om en kjenner menssmerter slik en bruker å ha før mensen kommer? *håpe*
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Menssmerter er helt vanlig, like vanlig som det er å ikke kjenne noe, hvor mange dager siden hadde du EL? Tidligste jeg har fått positiv test var 9 dager etter EL, men sist gang så tok de blod prøve 10 dager etter EL og der var det ingen utslag, så det er forskjellig. Bare test så tett mot IKM du klarer.
Prøvigjen Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg testet positivt sist etter 11 dager. Dette var med tvillinger, og mulig litt annerledes? Men jeg fikk klar positiv test i hvertfall=)
EnNySpire:) Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Kommer vel litt an på person til person tror jeg.. Jeg venter IKM dennu uken, og det kjennes ut som om den kommer og, men håper ikke det. Jeg testet senest i dag, men fortsatt negativ. Lurt å vente litt nærmere mesn tror jeg:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå