Gå til innhold

Når kan en test vise positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt to tester denne måneden (utålmodig, ja :o)), og begge viste negativt. venter mensen til uka-når viser det evt positivt? kjenner litt menssmerter nå, så er redd det ikke gikk denne gangen (er bare i 1 pp)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal jo vente til mensen uteblir,men det kan slå ut på noen noen dager før. Jeg skjønner det er lett å bli utålmodig,men det beste er å vente,for både økonomi og psyke:-)

Skrevet

Hehe, ja de er jo ikke akkurat billige =) Men vet noen om en kan være gravid selv om en kjenner menssmerter slik en bruker å ha før mensen kommer? *håpe*

Skrevet

Menssmerter er helt vanlig, like vanlig som det er å ikke kjenne noe, hvor mange dager siden hadde du EL? Tidligste jeg har fått positiv test var 9 dager etter EL, men sist gang så tok de blod prøve 10 dager etter EL og der var det ingen utslag, så det er forskjellig. Bare test så tett mot IKM du klarer.

Skrevet

Jeg testet positivt sist etter 11 dager. Dette var med tvillinger, og mulig litt annerledes? Men jeg fikk klar positiv test i hvertfall=)

Skrevet

Kommer vel litt an på person til person tror jeg.. Jeg venter IKM dennu uken, og det kjennes ut som om den kommer og, men håper ikke det. Jeg testet senest i dag, men fortsatt negativ. Lurt å vente litt nærmere mesn tror jeg:)

Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...