Jannec2 Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Hei igjen alle dere ;o) Blir det noe treff til uka? Hvis det blir knall vær eller i hvertfall opphold så kan vi jo treffes i Frognerparken. mellom 11 og 12 )
Tvillingenekomiapril Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Er med på treff jeg, men da må det bli torsdag eller fredag. Også tror jeg neppe jeg kommer før 12, hvis jeg er heldig :jeje:
:Kiki Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Vi er med! Jannec2: skulle du sende noen bilder fra forrige treff? Mine bilder ble så dårlige, hadde vært gøy å ha noen bilder fra treffet
Jannec2 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2008 Da kan vi satse på torsdagen. Bildene kan jeg få sendt så fort den andre pc min er i orden. Får ikke overført dem før det?
Oslo-71 modell Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg skal på helsestasjonen på torsdag klokka 13.00 på Solli plass, men kan event møte dere etterpå hvis dere er i Frognerparken? Barna er endelig feberfrie etter nesten 2 uker med sykdom. Holdt nesten på å bli gal av å være inne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Går bedre med meg og nå:-)
Pluttiplutt Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Har dere mulighet for å ta det fredag, torsdager er barselgruppe dagen hos meg, og denne gangen er det min tur til å varte opp jentene.Så jeg kan ikke droppe det heller denne gangen. og så skal jeg til behandling for skjev rygg og bekkenløsning som er litt på bærtur klokka 15 torsdag. Er absolutt med på trilletur i parken jeg. godt med litt frisk luft. Leeeenge siden sist.. men om det er meldt pent vær på torsdag og ikke fredag så skjlønner jeg veldig godt om dere beholder dagen gitt, da får jeg satse på neste uke. klemklem
:Kiki Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Kan evt møte deg fredag også jeg, tror jeg. Godt å komme seg ut litt så lenge det er fint vær.
Thea-81 Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er med hvis det blir torsdag. Er visst meldt bedre vær orsdag enn fredag...
moden mamma Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Hei! Tror ikke det er lurt å bytte dag nå. Kan vi ikke si det slik at det er torsdag denne uken og onsdag neste? Håper Puttiplutt kan være med da - så lenge siden vi har sett dere! Bøllefrøene og jeg møtes ca 11.15 på parkeringsplassen v Froignerbadet og går via parken mot hovedinngangen. Er det noen som kommer dit da gå gjerne sammen med oss! Vi er da ca 11.30 v bommen. Værmeldingene er desverre ikke så bra i morgen fra kl 12.. men vi får ta det som det kommer. Håper det er plass til noen vogner inne på cafeen i parken!
Jannec2 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. oktober 2008 satser på å være ved porten i halv tolv tiden. Seeee yall ;o)
Tvillingenekomiapril Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg skal fore de håpefulle fra kl.11 og rekker ikke halv tolv, men jeg sender Moden Mamma en SMS når jeg nærmer meg, så jeg vet hvor dere er
MarTo Skrevet 23. oktober 2008 #13 Skrevet 23. oktober 2008 jeg kommer ikke i dag - da jeg skal på helsestasjonen med prinsessene. Vi sees neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå