*gruffalo* Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Så du hadde en kari-kari vits lenger nede her. Husker jeg kunne mange slike før, og syns de var sååå morsomme, hehe;) Men husker jo ingen nå... Har du flere på lager?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Kari-Kari gikk på Kino. Ved siden av Kari-Kari satt den store stygge mannen. Da den store stygge mannen begynte å beføle Kari-Kari mellom lårene måtte Kari-Kari le! For det var jo ikke der hun hadde gjemt popcornet! Kari-Kari og Johnny-Johnny vitser var en slager i mine yngre ungdomsår. Synd man ikke husker alle!! Var tider jeg kunne le så jeg grein av de vitsene:)
*gruffalo* Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2008 hehe, ja den husker jeg!!! Tror også det var en slik... Kari-kari passet på lillebroren, så begynte vogna og renne ned bakken. Men Kari-Kari bare lo, for hun visste jo at det var rødt lys i bakken:) Var den slik??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Hehe, den har jeg ikke hørt før så aner ikke om det er sånn den er:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå