snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Har tatt en billig test ikke strimmel, men den andre er ennå positiv men ikke noe veldig sterkere de som er tatt før.. som får meg til å tvile, men tok den siste nå i kveld da i 18 tiden....den er litt sterkere men ikke mye tok to fredag to i går og en i dag.... hm tar de lang tid før hcg nivået stiger??
ikø29 Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Heisann! Gratulerer med positiv test :-) Hcg skal doble seg ca annenhver dag og det er ut som om det går rett vei for deg!!
ayaah Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 hCG-nivået skal generelt sett fordobles annenhver dag fram til man er ca. 9-10 uker på vei i et normalt svangerskap. Nå vet jeg ikke så mye om testene dine er sammenlignbare; dersom du tok den om morgenen på fredag (mest konsentrert urin) og sent i dag (mindre konsentrert) så kan du kanskje ikke forvente stor endring? Vet heller ikke hvor tidlig du tester i forhold til forventet menstruasjon, men altså: ikke bekymre deg for mye, dette kan være helt normalt! Masse lykke til!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2008 takk jenter bestilte cb nå da får jeg nok riktig svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå