Gå til innhold

Er dette frekt ovenfor meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får besøk av en venninne i morgen jeg ikke har sett på 1 år.

hun har en hund og er av den oppfattning at dyrene er like mye verdt som mennesker, og skal behandles på lik måte. Datteren min på 12mnd er veldig alergisk + allergi. Er det frekt av meg å be hunden være hjemme? Hvordan kan jeg si det på en pen måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan si på en pen måte at datteren din er allergisk mot hunder?

Skrevet

"Det blir hyggelig! Men hunden må nok være hjemme, siden ungen er allergisk. Da ses vi i morra!"

 

Hvor vanskelig kan det være?

Skrevet

Nei det er ikke frekt. Du har jo en god grunn... For øvrig synes jeg ikke man trenger en slik grunn for å ikke ville ha dyr inn i hjemmet sitt. Men det er nå bare meg.

Skrevet

Jeg tillater ikke dyr av noe slag i mitt hus. Syns ikke noen har noe med å drasse med seg dyr hjem til andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...