Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Får besøk av en venninne i morgen jeg ikke har sett på 1 år. hun har en hund og er av den oppfattning at dyrene er like mye verdt som mennesker, og skal behandles på lik måte. Datteren min på 12mnd er veldig alergisk + allergi. Er det frekt av meg å be hunden være hjemme? Hvordan kan jeg si det på en pen måte?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Hvordan si på en pen måte at datteren din er allergisk mot hunder?
Gjest -<<- Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 "Det blir hyggelig! Men hunden må nok være hjemme, siden ungen er allergisk. Da ses vi i morra!" Hvor vanskelig kan det være?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Nei det er ikke frekt. Du har jo en god grunn... For øvrig synes jeg ikke man trenger en slik grunn for å ikke ville ha dyr inn i hjemmet sitt. Men det er nå bare meg.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg tillater ikke dyr av noe slag i mitt hus. Syns ikke noen har noe med å drasse med seg dyr hjem til andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå