blond Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Hva slags? Jeg har ikke hund, men tidligere hadde jeg lyst på chowchow eller japansk spisshund. Jeg fikk barn i stedet..
metaMORfose Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Vi har en blandingstispe som heter Luna. Hun er en diffus blanding, men hun er på størrelse med en cockerspaniel, og det er nok noe spaniel i henne. Ogås litt puddel og litt Lassie-hund. Vi kunne jo ikke bare ha fosterbarn, vi måtte jo ha en omplasseringshund også! ))))))
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Vi har sauehund. Border collie. Det er ikke min, det er sambo sin. Jeg har katt.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 nei, men hender vi er dagmamma til en St.bernard på 8 mnd..hehe... en stor dings...
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Nei vi har katter. Skulle jeg hatt hund tror jeg det måtte blitt en mynde av noe slag for de har jeg veldig sansen for. Men samboer'n ville nok hatt en setter, så er kanskje like greit at vi ikke har planer om å skaffe hund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå