blond Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Mannen min og jeg feirer både dagen vi ble sammen og dagen vi giftet oss. Dagen vi ble sammen er viktigst for meg.
piano♫ Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Samme som dere, men det er bryllupsdagen vi feirer "mest" :-)
metaMORfose Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Vi feirer begge dager vi også. Dvs, dagen vi ble sammen er liksom bare for oss og mer romantisk enn dagen vi giftet oss. Bryllupsdagen er mer "høytidelig", og dagen vi ble sammen er mer "kosete og herlig". ))
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Vi er ikke gift. Og den dagen vi ble sammen kommer jeg som regel på i slutten av mnd at åja vi er jo i den mnd nå. Så nei. Men når vi har vært sammen 10 år kommer jeg nok til å finne på noe gøy.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Pleier å feire årsdagen vår ja, er ikke gift så prøver å gjøre litt ut av dagen vi offisielt ble et par.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Vi har egentlig ikke noen dato.....hehe. Det bare ble sånn. Men satser på å få ring på fingern snart :-) Han prater om det hele tiden, så får vi se da.... Han sier at vi skal dra å se på ringer, men jeg har sagt at han må fri ;-) Jeg har gitt maaaaasse tips ;-) Så når det skjer, DA blir det feiring hvert år!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Nei, vi har ikke noen dato. Er ikke gift vi da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå